Social Icons

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Site Info

Sunday, 8 February 2009

Budak Pizza Hut...




Patutla bila aku order je Pizza Hut salah satu bahagian mesti senget sana sini. Ini kerja diorang sebelum menghantar Pizza Aku..hehehe..dan rasa pun lain macam je.Orang malaysia memang kreatif, tentu orang AS akan meniru cara baru menghantar Pizza. Aku rasa Tauke Pizza Hut yang berpengkalan di Addison, Texas Amerika Syarikat tentu bangga bila tengok video ni. hihihi...

Bagi aku, walaupun nampak memang tak baik dan merbahaya buat begitu, kita kena positif. Pizza Malaysia boleh guna video macam ni untuk pengiklanan, jadi bila orang tengok je iklan video macam ini mereka akan ingat dengan Pizza Hut.

Ape-apepun jangan la tiru aksi sebegini, kerana di dalam video ni hanya orang profesional je..jadi sanyangilah kerja anda semasa krisis ekonomi ni..

Subscribe to Info To You by Email

Your comment will be highly appreciated.So Comment laa.

2 Comments:

  1. macam2...pening jugak org yg makan pizza ni..huhu..
    thnx untuk tips nufnangs tu :)

    ReplyDelete
  2. bukan sumua budak Pizza macam tu cume segelintir je yang berperangai macam tu...sama-sama...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...